Enten om du ønsker å returnere deler av din ordre eller hele ordren, må du gjøre følgende:
- Registrer din retur både hos Klarna (https://my.klarna.com/no/nb/login) og via din Funidelia konto.
- Når vi mottar din retur i vårt varehus og den har blitt gjennomgått av vår Kvalitets Avdeling, vil Klarna oppdatere din faktura og sende deg en bekreftelse på e-post. Husk å logge inn på Klarna for å sjekke om du har noen utestående betalinger.
Om du har flere spørsmål, vennligst kontakt Klarna sin Kundeservice direkte: https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Tlf.: 21 01 89 91
Selv om du har gjennomført en delvis eller full retur, husk på at det er nødvendig å registrere grunnen til at du returnerer produktene via Klarna plattformen.
Du har tilgang til "din konto" via følgende link:
https://my.klarna.com/no/nb/login
- Om du har gjennomført en "Delvis retur": Etter behandling i vårt varehus, vil du motta en bekreftelse på e-post fra Klarna. Kunden må gjennomføre betalingen for produktene dem beholder og fraktkostnadene for returen.
- Om du har gjennomført en "Full retur": Etter å ha behandlet returen i vårt varhus, vil du motta en bekreftelse på e-post fra Klarna. Du vil også motta en faktura for fraktkostnadene fra Klarna.
Om du har flere spørsmål, vennligst kontakt Klarna sin Kundeservice direkte:
https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Tlf.: 21 01 89 91
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.