Kundeservice

https://www.funidelia.no/cart

Jeg har mottat et produkt med feil/skader

Vi beklager at du ikke mottok bestillingen din i perfekt stand, vi kan ha mottatt den i denne tilstanden fra fabrikken, eller at den kan ha blitt skadet under forsendelsen.

Kontakt oss for å be om retur via kontoen din og oppgi årsaken i returdelen, eller bruk kontaktskjemaet nedenfor. For å fremskynde prosessen, skriver du inn eller legger ved følgende:

  • Produktreferansenummer og skade
  • Bestillingsnummer
  • Et bilde av skaden i tillegg til et bilde av kostymets etikett eller strekkode.

Når vi har mottatt forespørselen din, kontakter vi deg så snart som mulig med en løsning.

Hvis returen godkjenens, returnerer vi hele beløpet som er betalt for varen, eksklusiv frakt, eller hvis varen fremdeles er tilgjengelig, sender vi deg et nytt produkt. Du har 14 kalenderdager fra datoen du mottok ordren om å utføre dette kravet.

** Viktig: Det er obligatorisk å varsle oss om produktfeilen og din intensjon om å returnere den før du sender varen tilbake til oss. Unnlatelse av å gjøre det kan føre til at returen blir avvist.

Andre relaterte spørsmål:
Top